niedziela, 28 czerwca 2015

Drobne zakupy smuteczki pocieszające.

Bywa, że mężczyźni to dranie i od 3-godzinnego płaczu oderwać mogą nas jedynie... zakupy! Na tym właśnie dziś się skupiłam. Jesteście ciekawe, co kupiłam? :)

Wybaczcie zdjęcia, ale siostra wyjechała razem z moją kartą do aparatu i radzę sobie jedynie telefonem. :)


Jedynym nieplanowanym zakupem okazał się błyszczyk marki Revlon, ale absolutnie nie żałuję! Jedyny błyszczyk w mojej kolekcji mazideł do ust będzie zajmował honorowe miejsce. :)


I właśnie od niego zaczniemy. W Hebe i Super-Pharm część produktów tej marki jest na wyprzedaży - wiecie, dlaczego? Ekspedientka w Super-Pharm w bardzo sarkastyczny i chamski sposób powiedziała, że może jest zmiana szaty graficznej.
Do  rzeczy jednak - w przecenie kosztował mnie właśnie 19,99 zł, ale jego regularna cena to 45 zł. Wybrałam odcień Pomme Fatale, czyli czerwień z delikatnymi drobinkami. 


Następna w kolejce jest baza pod cienie Inglot, która kosztowała mnie 49 zł. Nigdy nie używałam baz pod cienie i, prawdę mówiąc, bardziej liczyłam na bazę Urban Decay, ale w Galerii Katowickiej nie było jej nigdzie. :) Ta baza jednak też miała dobre opinie na KWC, zatem... zobaczymy. :)


Kolej na ostatniego z moich wybrańców - serum do rzęs. Zapłaciłam za nie 55 zł i nie ukrywam, że obawiam się stosowania. Słyszałam różne bardzo skrajne opinie. Ekspedientka w Hebe zarzekała się jednak, że jest doskonałe, a więc kupiłam, przetestuję. 
Przez ostatnie 2 miesiące nosiłam sztuczne rzęsy, nie założę ich jednak ponownie. Mam nadzieję, że to serum odpowiednio zadba o moje rzęski. :)

Stosowałyście któryś z produktów? Jak go oceniacie? 

5 komentarzy:

  1. Jestem po 2 tygodniach stosowania tego serum (codziennie na noc) i widzę już efekty. Nawet mój Mąż je zauważył, więc chyba są spore. Zobaczymy co będzie dalej. Ja kupiłam w superpharm z micelem za 70 coś chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, mam nadzieję, że u mnie też tak zadziała!

      Usuń
  2. Ta baza pod cienie z Inglota jest rewelacyjne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczynam ją doceniać. <3

      Usuń
  3. Też miałam ochotę na te serum do rzęs, ale tak jak i Ty obawia się stosowania. ;p I na razie chyba odpuszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...