Jaki kosmetyk stosowałam, aby powiększyć biust?

Z pewnością taki do zadań specjalnych. :D
Przedstawiam Wam mojego ulubieńca, oto on.. ;)


Opakowanie jest już troszkę sfatygowane, ale wciąż jest różowe, wciąż nie popękało i wciąż wydobywa produkt na zewnątrz. Od półtora roku, a to niemało.
Szata graficzna mojego małego cuda być może nie powala na kolana, jednak jest bardzo charakterystyczna dla tej serii marki Eveline, zatem nie mogę się przyczepić. :)


Konsystencja jest odrobinę silikonowa, śliska - być może to właśnie ona sprawia, że piersi są ujędrnione i wymodelowane. Rozprowadza się i wchłania błyskawicznie, za co ogromny plus, ponieważ stosuję ją rano i za moment ubieram biustonosz, nie chciałabym efektu poślizgu. :)


Skład: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Centella Asiatica Leaf Extract, Cetyl Alcohol, Glycine Soja Oil, Laminaria Hyperborea Exract, Hydrogenated Polyisobutene, Anemarrhena Asphodeloides Root Exract, Propylene Glycol, Acacia Seyal Gum, Hyaluronic Acid, Caffeine, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Glyceryl Stearate SE, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpriopional (Lilial), Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohyxene, Carboxaldehyde (Lyral).

Chyba zacznę kupować kosmetyki z krótszym składem, przepisywanie tego to wieczność! :D
 

Nareszcie możemy przejść do mojego ulubionego fragmentu: działania!
Otóż, moje drogie, działa wyśmienicie. Moim zdaniem, bardzo ujędrnia piersi, nawilża, wygładza. Dopieszcza je pod każdym względem. :) Nie wiem, jak sprawa ma się z powiększaniem, ale w to bym za bardzo nie wierzyła, choć fakt - przy stosowaniu piersi urosły mi o 3 rozmiary, teraz jednak schudłam i lepiej czuję się w biustonoszach miseczkę mniejszych. :) Boję się powiedzieć, że tak, to tylko jego zasługa, ale być może tak jest. Jestem natomiast przekonana, że codzienne masowanie piersi daje bardzo wiele.
Nie poradził sobie natomiast z rozstępami przy wzroście piersi - nie jestem w ciąży i nie byłam, ale po niecałym roku od rozpoczęcia stosowania tego produktu, piersi zaczęły rosnąć w błyskawicznym tempie. O pierwszy rozmiar piersi urosły po około pół roku stosowania - następne dwa po roku, ale był to wzrost 2 rozmiary na 3 miesiące. Moje ciało najwyraźniej nie poradziło sobie z tak szybkim wzrostem.


Tak jak pisałam, aktualnie schudłam i bardzo bałam się, że moje piersi przestaną być jędrne. Mam spory biust, który był bardzo ciężki, a jestem szczupła, ale nic takiego się nie wydarzyło. Nadal nie biegam i nie podskakuję (mam paranoję :D), ale być może niedługo zacznę. :)
Pamiętajcie, najważniejsza jest regularność! Może i Wy spróbujecie? :)

Cena: 15 zł
Pojemność 150 ml + 50 ml gratis

Komentarze

  1. O jędrność trzeba dbać i chyba spróbuję na sobie ten balsamik ;) nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie. :) Ja z pewnością polecam. )

      Usuń
  2. Uwielbiam ten produkt. U mnie niestety nie było aż tak dużego wzrostu biustu,a szkoda!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotąd zastanawiam się, czy to tylko jego zasługa. Ale nic innego w tym czasie nie mogło mieć takiego wpływu...

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)