Mój peeling doskonały.

Peelinguję swoje ciało raz w tygodniu, nigdy nie zapominam o tej czynności. W końcu trafiłam na swój ideał! :)


Opakowanie: to zwyczajny słoiczek (który później może nam się do czegoś przydać, jest bardzo szczelny!), zamykany na "zatrzask". Uwielbiam przezroczyste opakowania, bo mogę kontrolować zużycie - i tak mamy i tutaj. :) Dodatkowo minimalizm opisów także jest dla plus.


Konsystencja: na peeling składają się: olejek oraz sól morska. To dwa niebywale dobrze dobrane komponenty, które sprawiają, że mam ochotę używać go codziennie! :) Co bardzo ważne, sól nie rozpuszcza się, zatem długo (o ile wytrzymamy) możemy szorować naszą skórę. :D


Skład: Maris Sal, Ethylhexyl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum, Butyrospermum Parkii, Tocopherol, CI 14720, CI 19140, CI 28440. 


Działanie: jest świetne, co wynika już z samego tytułu posta! :) Uwierzcie mi, gdy pierwszy raz mocno przejechałam nim po skórze, miałam ochotę się rozpłakać. Z czasem nauczyłam się nim posługiwać i nie dość, że fenomenalnie zdziera martwy naskórek, to jeszcze olejek w nim zawarty nawilża naszą skórę. Do-sko-na-ły! :)


Czy kupię ponownie? Tak, tak, tak! Przede mną jeszcze dwie wersje kolorystyczne (i zapachowe): żółta i zielona! :D

Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 300 g


***

PS. Wciąż jestem na instagramie, klikajcie w odnośnik po prawej stronie ekranu! :)))

Komentarze

  1. Chyba kupię ten peeling dla tego opakowania. Lubię najbardziej łączyć olej kokosowy z cukrem brązowym i olejkiem eterycznym i tak wygląda mój idealny peeling, ale nie mam go w czym trzymać. Ten słoiczek wygląda idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, nawet dla słoiczka! :D I koniecznie napisz, jak wypadł w starciu z Twoją wersją idealnego peelingu. :) jestem bardzo ciekawa.

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)