Przemów i przeżyj - Sophie Hannah

Czym jest ten post? Moją przerwą w nauce do sesji. Jeden egzamin mam już za sobą, jeszcze tylko 3 - trzymajcie kciuki! :)


Główną bohaterką książki jest Naomi; młoda kobieta sukcesu do szaleństwa zakochana w Robercie - mężczyźnie nieszczęśliwym w swoim małżeństwie.
Brzmi znajomo? Nie na długo, ponieważ Robert Haworth któregoś dnia znika. Naomi zgłasza zaginięcie na policję, jednak nie jest to dla nich sprawa priorytetowa. Co robi Naomi?


Sprawia, by Robert został uznany za osobę niebezpieczną dla innych, oskarżając go o... :)
Wróćmy jednak do naszej głównej bohaterki - nie jest to typowa młoda kobieta, jej przeszłość skrywa niesamowicie bolesne wydarzenia, które pomogą jej nakłonić policję do poszukiwań ukochanego Naomi.
Czy zostanie znaleziony? Jeśli tak, to czy będzie współpracował? Będzie skrzywdzony jak Naomi? A jeśli w ogóle nie zostanie odnaleziony, to co dalej z Naomi?


Dla mnie ta historia jest niesamowicie złożona, jest jedno niedopowiedzenie, które wciąż za mną chodzi. Wspaniale opisany mechanizm odbudowywania zniszczonej samodzielności, pewności. Polecam tę książkę z całego serca - myślę, że Robert jeszcze długo pozostanie w mojej głowie. Szczególnie brak słów. :)


PS. Ukryłam tu gdzieś małą podpowiedź (a nawet dwie!) do tego, co było dalej z Robertem! ;)

Komentarze

  1. Brzmi bardzo zachęcająco.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, miałam nadzieję, że nakłonię kogoś do przeczytania tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)