piątek, 10 lipca 2015

Wakacje w zamku - moje spostrzeżenia

Tak, właśnie wróciłam z wakacji! Spędziłam 3 magiczne dni w miejscowości Ryn, znajdującej się na Mazurach, gdzie miałam przyjemność być ugoszczona w zamku. I Wy też możecie! Za chwilkę opowiem Wam wszystko ze szczegółami. :)


Zacznę może od miejsca, w którym znajduje się hotel, ponieważ jego historia jest naprawdę ciekawa. Rozpoczęto budować go w roku 1377 przez Zakon Krzyżacki. Zamek stanowił siedzibę, więzienie, muzeum, spłonął, a na sam koniec... stał się hotelem. 4-gwiazdkowym.


Jeśli wybieramy się na wakacje tam, możemy spać w komnacie zamkowej lub (i tę wersję właśnie ja wybrałam) w willi zamkowej.
Nie mam pojęcie, jak wyglądają pokoje w zamku, ale sama willa jest ogromnie przyjemna - zawsze stąpamy po czerwonym dywanie, jest tu cicho i dyskretnie. Dodatkowo miałam widok z okna na miasto i zamek. :)


Hotel oferuje nam kręgielnię, basen (byłam), saunę (byłam), jacuzzi (byłam), spa (skorzystałam z masażu kamieniami bazaltowymi), restaurację, której menu jest naprawdę imponujące, choć ja jadłam tam tylko śniadania (szwedzki stół na cudownej, ogromnej sali).
Oprócz tego jest też restauracja (zapomnialam nazwy!), która znajduje się bezpośrednio w pobliżu willi, która także podlega pod hotel, gdzie jadałam obiady i kolacje. :)



Sam Ryn jest malutkim miasteczkiem, które z pewnością zapewni nam spokój i odpoczynek. Niesamowicie relaksujący (oprócz atrakcji hotelu) jest też sam port, gdzie wielokrotnie odbywałam spacery i karmiłam kaczki, siedząc nad wodą. :)


Ceny mają naprawdę niewygórowane, jak na taki hotel. Powiem Wam coś jeszcze - być może w sierpniu wrócę tam ponownie, ponieważ ja pojechałam tam odpocząć, a wróciłam... zakochana. I to bynajmniej nie w samym mieście. :D


2 komentarze:

  1. zmień bynajmniej na przynajmniej, bo zdanie, które wyprodukowałaś nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy dostałam ten komentarz, zapytałam o zdanie osobę troszkę mądrzejszą ode mnie i spokojnie, zdanie jak najbardziej ma sens. :)

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...