piątek, 18 września 2015

Ciiasteczko sam sobie sprawia prezent urodzinowy!

Moje urodziny już niebawem, dokładnie za miesiąc, a zatem mój biżuteryjny prezent podciągam pod swoje urodziny. :)
Uwielbiam biżuterię - klasyczną i pokaźną. Swój wspaniały pierścionek z perłą zniszczyłam w tym tygodniu - jedna część została mi w rękach, druga natomiast wylądowała pod szafą. Spędziłam mnóstwo czasu szukając nowego ideału.


Na Instagramie zauważyłam, że W. Kruk wypuszcza na rynek swoją jubileuszową kolekcję, więc będąc dziś w centrum handlowym pomyślałam: czemu by sobie jej nie obejrzeć?
Od razu po wejściu do salonu udałam się w stronę nowej kolekcji, nie tej jubileuszowej. I właśnie tam, moje drogie, znalazłam swój ideał!


Mój problem jest taki, że mam bardzo drobne dłonie i zwykle nie mogłam dobrać sobie pierścionków, ponieważ ześlizgiwały się z moich palców. Lubię duże pierścionki, tak jak mówiłam - pokaźne, a one zwykle były w większych rozmiarach.
Za mną było mnóstwo mierzenia - zastanawiałam się nad czarnym, czerwonym, granatowym i zielonym oczkiem. Jestem ruda, zgadnijcie, jakie wybrałam? :)


Nie zaskoczę chyba nikogo, mówiąc, że ostatecznie zdecydowałam się na zielone. Nie uchwyciłam tego na zdjęciach, nie udało mi się, ale mój wybranek cudownie mieni się w świetle. Mienią się kryształki naokoło kamienia, którym jest agat, markasyt.


 Oglądałam pełen komplet, który składał się z pierścionka, bransoletki, wisiorka, kolczyków (w dwóch wersjach) i, o ile się nie mylę, broszki. Prezentował się naprawdę imponująco, niesamowicie elegancko i tajemniczo.


 Na stronie internetowej mój pierścionek możecie znaleźć tutaj. :)
Chciałabym też wspomnieć o dbałość firmy o klienta. Nie dość, że obsługa była przemiła - i przecierpliwa - to po zamieszczeniu informacji wstępnej o zakupach na Instagramie, otrzymałam życzenia od firmy W. Kruk.

Biżuteria jest cudowna, a firma zyskała kolejną zadowoloną klientkę. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...