środa, 23 września 2015

Doskonaly puder w super niskiej cenie!

Pudru używam każdego dnia w celu zmatowienia mojej cery. Długo szukałam ulubieńca, który będzie miał odpowiednią trwałość, cenę, kolor i który zapewniał mi będzie odpowiedni efekt końcowy. No i znalazłam! Jesteście ciekawe, kto dzisiaj zawładnie moim postem? :)


2 Skin Pocket Pressed Powder Mat marki Bell oczarował mnie do granic możliwości. Ma cudowne opakowanie, które wygląda jak puderniczka (brakuje mi w środku tylko puszka do dozowania produktu!).
Opakowanie nie psuje się, nie zacina, a napisy się nie ścierają.



W środku znajduje się gąbeczka, którą całkiem nieźle nakłada się produkt na twarz. Ponadto, opakowanie zaopatrzone jest w lusterko, by ułatwić małe poprawki w ciągu dnia.
Zdjęcie tego nie uwzględnia, choć następne już tak, ale pod gąbeczką znajduje się jeszcze małe zabezpieczenie przed niechcianymi ciekawskimi. ;)


Zdjęcie powyżej idealnie obrazuje odcień pudru - bardzo jasny, stonowany, nie odznacza się na skórze. Słowem, Transparent!
Produkt ujednolica kolory cery, scala się z podkładem, matuje i utrzymuje się na twarzy ok. 7-8 godzin bez poprawek. Ja jestem na tak, a Wy?


Puder kupić możemy nawet w Biedronce w trakcie codziennych zakupów - czy to wiele nie ułatwia? :)
Polecam wypróbować, jego cena jest naprawdę niska w stosunku do jakości. Kto wie, może po moim dzisiejszym wpisie znajdzie swoje miejsce w koszyku na zakupy u niektórych z Was? Liczę na to!

Pojemność: 9 g
Cena: ok 12 zł

A teraz, jak na wieczór przystało, pędzę przypudrować nosek


5 komentarzy:

  1. Ostatnio zadziwia mnie ta firma swoimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zadziwia mnie ta firma swoimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach wypróbować jeszcze ich podkład. :)

      Usuń
  3. Dobry pudel nie jest zły;). Fajny tekst;).
    PS.: I fajny blog - Obserwuję i zapraszam do siebie:).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...