piątek, 11 września 2015

Nowe buty oraz na co skusiło mnie Hebe.

Od jakiegoś czasu preferuję oszczędzanie oraz przemyślane zakupy. Wiedziałam zatem, że potrzebuję butów na jesień i takowe sobie sprawiłam - potrzebowałam porządny top coat i mam go, przy kasie w Hebe czekają jednak na nas różne niespodziewane niespodzianki... :D

Najpierw buty - chciałam takie, by były wygodne, klasyczne, czarne, na obcasie. I najlepiej z naturalnej skórki. W czasie przerwy w pracy pobiegłam rozejrzeć się troszkę w CCC i... wpadłam. Od dawna chciałam kupić sobie mokasyny, a znalazłam połączenie idealne i to w cenie 160 zł.
Mało tego, w butach chodzę od tygodnia - nigdy, naprawdę nigdy, nie miałam tak wygodnych butów na obcasie - do tego stopnia, że zastanawiam się, czy nie kupić sobie drugiej pary (kobiece łakomstwo!).




Moje paznokcie są ostatnio w opłakanym stanie; co gorsza, każdy lakier odpryskiwał mi natychmiast po dniu spędzonym w pracy. Kupiłam więc sobie top coat, który mam nadzieję, pozbawi mnie tego problemu. Jestem już po pierwszym użyciu i jestem zachwycona szybkością wysychania lakieru! Zobaczymy, jak z trwałością i jeśli będzie w porządku, to czuję, że to będzie mój ulubieniec. :) W Hebe top coat kosztował mnie ok. 17 zł.



Już przy kasie zauważyłam coś, co od dawna chciałam sobie kupić, by nakładać zamiast kremu na noc - kwas hialuronowy. Zapłaciłam za niego tylko 15 zł i nie otwierałam jeszcze opakowania, ale przez szklany słoiczek widać, że specyfik jest niesamowicie gęsty. Smuci mnie fakt, że mam jeszcze w zapasie jeden krem na noc, który będę musiała zużyć przed nim, ale na samą myśl o tym, że mam go w swoim kartoniku z kosmetykami oczekującymi na zużycie, od razu zaczynam się ekscytować. Nie mogę się doczekać, kiedy zacznę go testować! :)




6 komentarzy:

  1. To serum mnie strasznie kusi, ostatnio widziałam je w hebe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj, bo wydaje się obiecujące. :)

      Usuń
  2. Jeżeli buty są wygodne, to kup drugą parę na zapas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała odpuścić, bo przede mną zakup porządnych butów na zimę...

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...