O moich przygotowaniach do roku akademickiego słów kilka, czyli..

... wracam do podstawówki. Moje drogie, chyba nawet wtedy nie używałam całego asortymentu zakreślaczy, kolorowych długopisów i naklejek. Należę do osób, które lubią porządek, a że uczelnianych materiałów mam sporo, cóż - porządna organizacja jest niezbędna!


Prześladował mnie odwieczny problem mnóstwa kartek, a zeszyty nie zdawały egzaminu z jednego powodu - wszystkie moje notatki znajdowały się na kserach. Postanowiłam więc to rozwiązać w następujący sposób: kupiłam segregator i mnóstwo koszulek, zrobiłam wstępy do każdego przedmiotu i od teraz wszystkie notatki z każdych zajęć będą znajdowały się w jednej koszulce w odpowiednim miejscu w segregatorze. Na samym końcu umieściłam spis, odmianę i czasowniki nieregularne wszystkich czasów w języku włoskim. Czy to zdaje egzamin? Przekonamy się!



Oprócz tego zaopatrzyłam się w duży, cienki zeszyt w kratkę - w razie gdyby brakło mi miejsca na porządne notatki na kserówkach albo gdyby czekało mnie jakieś kolokwium. Zastanawiałam się nad wieloma wariantami: z różowym nadrukiem w środku, w twardej okładce, z przegródkami. Ostatecznie zdecydowałam się na najtańszy, najzwyklejszy zeszyt z uroczym kocurem. :)


W moich notatkach nie brakuje klamerek, strzałeczek i tabelek. Zapisuję bardzo dużo, więc po pierwsze, potrzebuję sporej ilości długopisów, a po drugie, tę masę treści trzeba jakoś urozmaicić. Witajcie zatem, kolorowe zakreślacze i długopisy w wesołych, mało studenckich kolorach! Który jest pierwszy w kolejce do zakreślenia? ;)



Nie na tym jednak koniec: pozostaje jeszcze kwestia przylepianych karteczek. Mało mi, że są kolorowe - wzór także pełni rolę kluczową. Gdy zobaczyłam te - serduszkowe - nie mogłam się powstrzymać. Czy Was także zauroczyły?


Oczywiście, jak na rasową studentkę przystało, zapomniałam na zdjęciach uwiecznić teczki z tygryskiem. Zwierzaki, kolory i serduszka opanowały moją studencką wyprawkę. Mnie podoba się nad wyraz, a Wam? :)

Komentarze

  1. życzę powodzenia w tym roku akademickim;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że tym razem wszystko pójdzie dobrze. :)

      Usuń
  2. Ja już miałam w zeszły weekend zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że mój post będzie mocno spóźniony. :D

      Usuń
  3. Ja już miałam w zeszły weekend zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moich przyborach studenckich też jest mnóstwo zakreślaczy :D Moje notatki mogą spokojnie udawać tęczę ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)