piątek, 16 października 2015

Mleczny balsam dla... ciała.

Ostatnio całkiem sporo mówiło się o firmie Evree i jak to jest z nowościami, wolałam najpierw przeczekać ten boom na nie, wyczytać wystarczającą ilość recenzji, a później ewentualnie spróbować.
Któregoś razu byłam jednak w Rossmannie i prędko potrzebowałam balsamu w dobrej cenie - nie zdając sobie z tego sprawy, sięgnęłam po balsam do ciała głęboko nawilżający do skóry bardzo suchej i odwodnionej tejże firmy.


Opakowanie jest niesamowicie skromne, czytelne i przyjemne dla oka. Odcienie błękitu, bieli i czerni przywołują na myśl (przywoływały, dopóki tego nie napisałam) ulgę i nawilżenie.
Zakrętka się nie zacina, odrobinę przeszkadza mi jednak to, że tubka nie jest miękka, o wiele łatwiej wydobywać wtedy produkt na zewnątrz.


Konsystencja balsamu jest mleczna, lekka - doskonale się rozprowadza i wchłania. Zapach jest bardzo delikatny, ja sądzę, że słodki - moja mama natomiast, że świeży, bardzo przyjemny, lekko pudrowy. Kojarzy mi się z zadbaną kobietą, ale nieprzesadnie, nienachalnie. Doskonały. :)



Skład: Aqua (Water), Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Butyrospermum (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Dimehicone, Canola Oil, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Asorbic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional.


Działanie jest niesamowite. Balsam bardzo dobrze nawilża, wygładza i odżywia skórę. Zawsze zależy mi na tym, by moja skóra wyglądała zdrowo i, przynajmniej dla mnie, wygląda w ten sposób. Jestem przekonana, że sięgnę jeszcze po mocniej nawilżającą wersję, dla samego porównania. :)


Za tę cenę, pojemność, dostępność i skład - wspaniały! Ja kupię ponownie, a Wy? :)

Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 10-15 zł


1 komentarz:

  1. Mam ostatnio problemy z suchą skórą więc ten balsam byłby moim zbawieniem :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...