sobota, 3 października 2015

Post polecający: kalendarz na rok 2016 i 1/4

Ja bez kalendarza to nie ja. Należę do osób, które po zapisaniu czegoś, wyrzucają to z głowy. Niestety, bywa i tak, że wyrzucam z głowy także losowe zdarzenia bez zapisywania - stąd wniosek, że gdyby nie skrupulatne zapisywanie wszystkiego na kalendarzowych stronicach, nie byłoby mnie na części spotkań, w pracy czy na uczelni. Lub byłabym - w zupełnie innym terminie...


Potrzebowałam kalendarza, który będzie zawierał w sobie nie tylko rok 2016, ale także chociaż jeden miesiąc tego roku. Jedną z opcji był kalendarz nauczycielski, ale kończyłby się w okolicach sierpnia przyszłego roku, co nie do końca mi odpowiadało. 


Będąc jednak wczoraj w kiosku, zauważyłam na ladzie Zwierciadło z kalendarzem i od razu w oczy rzucił mi się napis "Od października 2015 do grudnia 2016", czyli, nie ukrywajmy, to, czego szukałam.
Żeby nie było jednak tak łatwo, liczyła się szata zewnętrzna, która w tym przypadku bardzo przypadła mi do gustu. Kalendarz jest mały, zgrabny i zdecydowanie kobiecy


Jego cena z gazetą to 13,99 zł, czyli zamiast paczki papierosów mamy kalendarz na przyszły rok i jakieś szybkie czytadło (całkiem niepłytkie, muszę przyznać). 
Zmartwiła mnie mała ilość miejsca przy poszczególnych dniach, co widać na zdjęciu wyżej, jednak zaraz obok jest miejsce na notatki, gdzie przypuszczalnie dopisywała będę jakieś zadania extra. 



Niestety, październik, listopad i grudzień tego roku rozpisane są tylko w postaci całego miesiąca, a nie tak jak wersja 2016 roku - cały miesiąc + wyszczególnione dni, jednakże nie przeszkadza mi to - gdyby nie ten kalendarz, końcówkę roku zapisywać musiałabym na kartkach!


Oprócz dni kalendarzowych, w kalendarzyku znajdziemy także cytaty, ilustracje oraz informacje o kamieniach szlachetnych. Jak dla mnie? Super. Jest bardzo kobieco, skromnie i minimalistycznie


Mamy świetny kalendarz za cenę niecałych 15 zł, jak Wam się podoba
Ja jestem urzeczona, zapewniam! :)

 

10 komentarzy:

  1. Mam nawet teraz kalendarz ze Zwierciadła - czarny w białe kropki. Jest dla mnie malutki i idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie to w nim urzekło. :)

      Usuń
  2. Ja jednak wolę większe kalendarze - ale lubię;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większe na pewno wygrywają ilością miejsca, ale ten jakoś chwycił mnie za serce. :)

      Usuń
  3. Nie ruszam się nigdzie bez kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ruszam się nigdzie bez kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. Właśnie poszukiwałam zwierciadła z kalendarzem bo mialam na rok 2015 i bardzo mi służył, na dodatek bardzo podoba mi sie wzór na okładce. I niestety nie zdązyłam kupić na 2016 :( orientujesz sie czy moze gdzies ten kalendarz kupić? albo zwierciadło z nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) przez przypadek dowiedziałam się, że na Mikołajki dostanę w prezencie inny kalendarz. Jeśli chcesz mój kalendarz (rok 2016 nie jest nawet minimalnie zapisany), to chętnie Ci go oddam, jeśli mieszkasz blisko, lub odsprzedam w cenie wysyłki. :))

      Usuń
  6. Dla mnie idealny, szczególnie srodek i rozmiar. Mam tez z zeszłego roku w kropki...tylko okładkę bym zmieniła...ale ja jestem fanką b&w więc zawsze będę miała na tym punkcie fioła :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...