poniedziałek, 21 grudnia 2015

Ava - epidermalny kwas hialuronowy

Na wstępie zaznaczę, kwasu hialuronowego nigdy nie stosowałam; idąc więc torem testowania, uznałam, że sięgnę od razu po epidermalny kwas hialuronowy - który to ma nawilżać 3 razy szybciej aniżeli kwas hialuronowy. Co wynikło z moich testów?


Jako osoba całkowicie niedoświadczona z takimi specyfikami, od razu chciałam sprawdzić konsystencję kosmetyku, który był niesamowicie gęsty, w dotyku jednak był jak woda i wchłaniał się w błyskawicznym tempie. Nie posiadał też żadnego zapachu, był zupełnie neutralny.


Bardzo mocno spodobało mi się opakowanie kwasu - i nie o samym kartoniku mówię, a raczej o solidnej buteleczce z ciemnego szkła, która wyposażona była w pipetkę do dozowania produktu. Z pewnością wywołuje bardzo estetyczne wrażenia, dodatkowo wygląda bardzo profesjonalnie.


Przyznam, że efekty, jakie pozostawia kwas, są bardzo nikłe. Na pewno jest bardzo chłodny, co przyjemnie koi skórę, na pewno wchłania się bardzo szybko, a makijaż na nim wygląda bardzo dobrze. W ostatnim czasie jednak moja skóra przechodzi drugą młodość (potworny wysyp), a produkt nie zadziałał na nią w żaden sposób. Być może gdyby nie był stosowany solo, miałby lepsze działanie?

Dodatkowo starczył mi na miesiąc stosowania. Niestety, niezbyt długo.

Pojemność: 30 ml
Cena: 15-20 zł



3 komentarze:

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...