poniedziałek, 7 grudnia 2015

Byłam grzeczna w tym roku, a Wy? :)

Tak, byłam grzeczna, dlatego post prezentowo-zakupowy jest jak najbardziej na miejscu. Zacznę od... prezentów oczywiście!


Dostałam piękną (choć jak dla mnie za małą!) szkatułkę na (dla mnie!) kosmetyki. Jak widzicie, mieszczą mi się w niej jedynie szminki oraz jakieś drobne, rzadziej używane przybory kosmetyczne. U góry znajduje się jeszcze lusterko oraz przegródki na 7 szminek,ale ja wykorzystałam to wolne miejsce na codzienną biżuterię.



Co dalej? Mały zestaw do pielęgnacji dłoni, a że groźny dla skóry mróz już powoli się zaczyna - trzeba wytoczyć odpowiedni asortyment do walki. Co powiecie na olejek myjący, peeling i krem do rąk w zestawie? Ja powiem tylko jedno: biorę, biorę!


Do kosmetycznego kompletu brakuje tylko czegoś to pielęgnacji ciała, ale i tego nie zabrakło. Moje drogie, przed Wami zestaw do pielęgnacji ciała o PRZEPIĘKNYM zapachu wanilii i olejku sezamowego!



Prezentów już niestety koniec, zatem zabieram się za zakupy. Niestety, było to tylko małe uzupełnienie zapasów, ale i takie zakupy ogromnie cieszą!
Na pierwszy ogień: żel pod prysznic o delikatnym zapachu rumianku. Musiałybyście powąchać!


Zaraz za nim w kolejce stoją szampon do włosów i żel do twarzy. Żel będzie nowością, szamponu już używałam - wprawdzie w miniaturach, ale sprawował się dobrze. Mam nadzieję, że i tym razem mnie nie zawiedzie!



Niemal na koniec kolejna nowość w mojej kosmetyczce: serum do twarzy marki Isana. Jego działania jestem najbardziej ciekawa. Skusiłam się na nie przez wzgląd na skład oraz cenę - 8 zł. Już nie mogę doczekać się testów!



Do swojej torebki dokupiłam także nawilżane chusteczki o baardzo słodkim zapachu i cukierki, które będę mogła sobie podjadać w trakcie nudnych zajęć. Uwielbiam takie maleństwa!



To już koniec! Pozostaje mi zatem tylko jedno pytanie: czy i Wy byłyście grzeczne? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...