Inwestuję w wiedzę, a raczej... w język.

Jako filolog interesuję się językiem. Spędzam mnóstwo czasu pracując nad słowami, znaczeniami oraz ich pochodzeniem. Postanowiłam pogłębić swoją wiedzę w obrębie językoznawczym. Skusiłam się więc na pewną książkę...

Książka została mi polecona przez mojego wykładowcę, który niejednokrotnie zadziwia mnie swoimi umiejętnościami wpływania na grupę - jedynie za pomocą słów. Zostałam zainspirowana i oczarowana. Co jednak kryje w sobie książka, że zdecydowałam się do tak poważnego kroku jak jej zakup?


Badania nad językiem! Język w komunikacji międzyludzkiej, język z punktu widzenia filozofii, matematyki czy biologii. Wszystko to podane w krótkich podrozdziałach, które w czytelny i jasny sposób ukazują nam wyniki badań. Co więcej, moja mama po przeczytaniu wstępu od razu zdecydowała się na przeczytanie całej książki!


A może Wy też interesujecie się językiem? Może jesteście tylko ciekawe, jak wygląda relacja między słowami a różnymi aspektami naszego życia? Cóż, zapraszam do lektury, a tymczasem... zaczynam czytanie! :)


Komentarze

  1. Książka wydaje się być bardzo ciekawa. Ciekawe czy jest w wersji elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)