piątek, 29 stycznia 2016

L'Oreal - Ideal Soft - żel-krem oczyszczający

Jednym z moich ulubieńców do zmywania makijażu był płyn micelarny z serii Ideal Soft - idąc więc tym samym tropem, żel do twarzy wybrałam z tej samej serii. Czy i on spisywał się tak doskonale, jak płyn micelarny? Spójrzmy. :)


Opakowanie jest bardzo dobrze przemyślane. Doskonale widać ilość zużywanego żelu, plastik jest bardzo miękki, zamknięcie nie przecieka, a dziurka, przez którą wydobywa się produkt, jest dość mała, dzięki czemu żel nie wylewa się na zakrętkę i nie zasycha na niej.


Nawiązują do małego otworu w zakrętce - przypuszczam, że sprawdza się tak dobrze, ponieważ żel ma bardzo, bardzo rzadką konsystencję. Początkowo byłam zdziwiona, że jest tak wodnisty. Być może dzięki temu w ogóle się nie pieni, ale doskonale rozprowadza i bezproblemowo zmywa. Na niestety dla mnie, bo lubię kosmetyczne zapachy, żel w ogóle nie pachnie - ale posiadaczki cer wrażliwych, bo dla takich przeznaczony jest produkt, na pewno będą bardzo zadowolone!


Skład: Aqua/Water, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Coco-betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Laureth Sulfate, Glycol Distearate, Acrylates Copolymer, Citric Acid, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, PEG-75 Shea Butter Glycerides, Polyquaternium-7, PPG-5-Ceteth-20, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide.


Żel jest bardzo lekki, bardzo delikatny. Nie podrażnia skóry i spokojnie można go używać na okolice oczu. Nie byłabym pewna, czy usuwa wszelkie ślady makijażu, jak obiecuje producent, ale do delikatnego oczyszczania jest idealny. :)


Jeśli lubicie oczyszczać twarz żelem o kremowej konsystencji, to na pewno produkt dla Was. Ja raczej już do niego nie wrócę, ale tylko ze względu na ogromną ilość kosmetyków myjących, występujących na naszym rynku. :)

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 15 zł


2 komentarze:

  1. hmm może się skuszę... 15 zł jak na l'oreala to nie za dużo, a akurat mój żel się kończy. mam pytanie. napisałaś kiedyś posta o kremach pod oczy lub jak walczysz z worami pod oczami? bo to mój koszmar i poszukuje wszystkie rekomendowane sposoby :). a wcale nie sypiam żle od 6 do 9h.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie pisałam o tym niestety, ale podobno dobrze działa przykładanie rano do opuchniętych powiek zimne łyźeczki. ☺

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...