sobota, 2 stycznia 2016

Ulubieńcy grudnia!

Skromni, ale jednak są. Być może w tym miesiącu bardziej zajęta byłam prezentami, jedzeniem, a później ocieplaniem swojego zmarzniętego ciała, żeby wynajdywać ulubieńców, mimo wszystko kilku mogę Wam pokazać. :) Gotowi?


Moim numerem jeden, przez względy kolorystyczne, został lakier marki Golden Rose z serii Rich Color. Na zdjęciach wydaje się być ostrym różem, w rzeczywistości jednak jest to kolor pomiędzy czerwienią a śliwką. Ma doskonałą pigmentację, do pełnego krycia wystarczy tylko jedna warstwa. Polecam, polecam, polecam!



Kolejne na liście są perfumy Today, Tomorrow, Always - wydaje mi się, że znane już przez nas wszystkie. Piękny zapach, dojrzały, dość ciężki. Absolutnie wpasowuje się w moje upodobania zapachowe - usłyszałam kiedyś nawet, że to nie ja pachnę tymi perfumami, ale perfumy pachną mną. :)


Na sam koniec paletka marki Make Up Revolution. Cienie mają doskonałą pigmentację, są bardzo wyraziste. Na bazie utrzymują się w nienaruszonym stanie około 8 godzin - za cenę ok. 18 zł nie narzekam. Co więcej, nabrałam ochoty, żeby wypróbować większą ilość kosmetyków tej marki!



To już koniec moich ulubieńców - jak prezentują się Wasi? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...