piątek, 19 lutego 2016

Alerra - balsam dezodorujący - melisa i szałwia

Swego czasu wiele nasłuchałam się na temat szkodliwości aluminium w dezodorantach. Niestety, problem guza piersi jest w mojej rodzinie dziedziczny, istnieje ryzyko, że i mnie dotknie. Podejmuję możliwe kroki, aby mu zapobiec. Cóż, dezodorant jest jednym z nich... :)


Opakowanie dezodorantu - a raczej, balsamu dezodorującego - jest naprawdę porządnie wykonane. Producent zwrócił uwagę nie tylko na to, abyśmy mogły kontrolować zużycie produktu, ale też na to, by balsam nie wylewał się, kiedy jest do góry dnem, co jest dla mnie bardzo ważne zwłaszcza pod koniec używania.

Konsystencja balsamu była dość płynna, w białym kolorze i o cytrynowym zapachu. Oczywiście cudownym zwłaszcza latem, bo w ciągu tej zimy zapach raczej niepotrzebnie mnie orzeźwiał. ;)


Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Alcohol*, Cellulose, Glyceryl Caprylate, Zinc Ricinoleate, Xanthan Gum, Glycerin, Zinc Oxide, Hydrogenated Palm Glycerides, Melissa Officinalis Leaf Water*, Salvia Officinalis Leaf Water*, Hamamelis Virginiana Leaf Water*, Equisetum Arvense Leaf Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Hydrogenated Lecithin, Stearic Acid, Citrus Limon Peel Oil*, Parfum**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Benzyl Benzoate**.

*surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie
**surowce pochodzące z naturalnych olejków eterycznych


Początkowo czułam różnicę między tym balsamem a typowymi antyperspirantami, których używałam, ale szybko się przyzwyczaiłam do tego, że działa trochę słabiej. Zdarzyło mi się, że zostawił mi białe ślady na czarnych ubraniach, ale tylko wtedy, kiedy od razu po posmarowaniu się nim zaczynałam ubierać czarną, obcisłą sukienkę. ;)

Ja z całego serca polecam, chociaż po to, by go wypróbować, chociaż ze względu na jego skład!

Pojemność: 50 ml
Cena: 8 zł


4 komentarze:

  1. Też miałam podejście do tych dezodorantów z Alterry, niestety u mnie sprawdził się bardzo kiepsko. Będę szukać czegoś innego bez aluminium w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś znalazła, chętnie też wypróbuję! :)

      Usuń
  2. U mnie się nie sprawdził. Niestety, ale nie zahamował brzydkiego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście się sprawdza, ale i tak jestem ciekawa innych produktów tego typu. :)

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...