poniedziałek, 8 lutego 2016

Mój sposób na podkreślenie brwi? Sekret tkwi w kredce!

Rzadko wypowiadam się o makijażu, ponieważ nie uważam się za znawcę. Lubię jednak kosmetyki, także te kolorówkowe, a obiecałam sobie, że będę recenzowała wszystko, co zużywam - jestem zatem dziś z recenzją mojej ulubionej (i jedynej) kredki do brwi marki Essence!


Gdy kupowałam po raz pierwszy jakikolwiek produkt do brwi (a były to początki liceum), zależało mi przede wszystkim na niskiej cenie - a nasza bohaterka kosztuje nie więcej niż 10 zł! - i łatwości użytkowania.

Ogromnym plusem jest to, że kredka zaopatrzona jest w grzebyczek, którym z łatwością możemy wyczesać brwi przed nałożeniem produktu, jak i pozbyć się zbyt sztucznego efektu, o ile taki się pojawi. :)


Jak widać, kolor nie jest tak soczysty jak ten, przy typowych kredkach do oczu, zatem ciężko jest zrobić sobie krzywdę.
Ogromnym plusem jest też łatwość w nakładaniu, bo przy dobrze naostrzonej kredce, możemy precyzyjnie wyrysować naszą brew.


W tym momencie moja kredka wygląda w ten sposób - na grzebyczku widać jeszcze resztki cienia, którego dziś rano używałam razem z ostatnim użyciem kredki. :)

Polecam tego maluszka dla osób zaczynających przygodę z makijażem brwi, jak i tych, którzy potrzebują szybkiego - i porządnego - produktu do brwi. Ja mam już kolejną! :)

2 komentarze:

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...