Opaska na oczy - i śpię spokojnie!

Dzielę pokój z siostrą. To zdanie samo w sobie może być wprowadzeniem do chaosu - bardziej chaotyczny jest jednak sposób nauki mojej siostry, mianowicie, nocny. Ja natomiast mam dzień poukładany godzinowo i chodzę spać dużo wcześniej niż moja młodsza wersja, a niestety nie należę do osób, który mogą zasnąć w każdych warunkach. Musiałam więc poradzić sobie w jakiś sposób ze światłem, przez które nie mogłam zasnąć, w końcu nie mogłam w nieskończoność nakrywać głowy poduszkami. ;)


Rozejrzałam się trochę po Allegro i z ratunkiem przyszedł mi użytkownik ann_2007. Znalazłam u niej, wydaje mi się, jakościowo najlepsze opaski, które jednocześnie są bardzo delikatne i piękne.

 Dopóki nie wzięłam opaski do ręki, chyba nie wiedziałam, co to jest delikatność. Nie jestem w stanie opisać, jak miękki jest materiał. Uwierzcie, od razu chciałam ją wypróbować!


Maska wykonana jest 4 warstw: ozdobnej warstwy wierzchniej, czarnej bawełny, warstwy rozpraszającej światło i kolejnej warstwy czarnej bawełny.
Pasek opaski można regulować, więc nie ma obawy, że będzie zbyt mała lub za duża.

Jakie są plusy użytkowania? Odkąd używam opaskę, mam bardzo głęboki sen. Doszło do tego, że nastawiam budzik na właściwą godzinę i na pół godziny przed pobudką, żeby ściągnąć maskę i już odrobinę się wybudzać. Oprócz głębokiego snu, który już sam w sobie powinien być wystarczająco przekonujący, maska delikatnie uciska okolice oczu, co wspaniale mnie relaksuje. :)


Maska kosztowała mnie 12,49 zł, chociaż za komfort mojego aktualnego spania, mogłabym zapłacić nawet więcej.
Zastanawiałam się jeszcze nad, bo też jest przepiękna, prawda? Ale może następnym razem, bo na pewno na jednej się nie skończy! :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)