Ziołowy szampon do włosów - Isana

Ostatnio uwierzyłam w markę Isana - jeśli więc tylko czegoś potrzebuję, staram się kupować produkty tejże firmy. Jeśli natomiast chodzi o szampony do włosów, wystrzegam się tych, które mogą je obciążać. W ten sposób trafiłam na szampon 7 ziół.


Opakowanie utrzymane jest w przyjemnych barwach bieli i zieleni, co zdecydowanie ułatwia odnalezienie mojego ziołowego ulubieńca na półkach. Zakrętka jest płaska, dzięki czemu spokojnie możemy położyć szampon do góry dnem i zużyć do końca. Moim jedynym zastrzeżeniem jest to, że nigdy nie byłam pewna, czy dobrze zamknęłam szampon. Zakrętka zatrzaskuję się na cichy "klik", który wprowadzał u mnie wątpliwości, ale nigdy nie zawodziła. :)


Konsystencja szamponu jest bardzo płynna, przez co szampon był niezbyt wydajny. Zapach natomiast był bardzo przyjemny, ziołowy. Wyjątkowo dobrze stosowało mi się jego miniaturkę latem, kiedy były największe upały - po umyciu nim włosów czułam się zdecydowanie bardziej świeżo.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Chamomilla Recutita Extract, Tussilago Farfara Leaf Exract, Urtica Dioica Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Equisetum Arvense Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Aesculus Hippocastanum Extract, Panthenol, Niacinamide, Polyquaternium-10, Hydroxypropol Guar Hydroxypropyl-Tromonium Chloride, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Laureth-4, Glycerin, Butylene Glycol, Glucose, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Formic Acid, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Caramel.


Szampon jest przeznaczony do włosów normalnych lub szybko przetłuszczających się - ja mam włosy normalne i sprawdza się u mnie wyśmienicie. Po pierwsze, nie wzmaga przetłuszczania włosów; po drugie, nie obciąża, a po trzecie, nie utrudnia rozczesywania włosów, które są po nim sypkie, świeże i zadbane. Oczywiście, stosuję też po nim odżywkę, ale jeśli szampon obciąża mi włosy, co zdarza się często, odżywka nie jest w stanie naprawić ich wyglądu.


Polecam ten produkt z całego serca - jeśli tylko zależy Wam na niskiej cenie, być może słabej wydajności, ale doskonałym szamponie do włosów. To jest mój ulubiony produkt tego typu i przypuszczam, że jak tylko wykończę mój aktualny szampon, wrócę do tego. :)

Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 5 zł


Komentarze

  1. Hmm a nie powoduje łupieżu? W końcu ma sls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przynajmniej u mnie nic takiego nie spowodował. :) A miałam kiedyś ogromne problemy z łupieżem.

      Usuń
    2. no to może spróbuje, bo mój ziołowy się akurat kończy ^^.

      Usuń
    3. Polecam, mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)