wtorek, 1 marca 2016

Isana - krem pod oczy z zawartością Q10

Oto ciąg dalszy moich zachwytów nad marką podlegającą pod Rossmann. Dziś przyszła kolej na krem pod oczy, który wybrałam ze względu na niską cenę i... kolor. Mimo że za żółcią nie przepadam, tu mnie przekonała i oto jest! :)


Kiedy produkt trafia w nasze ręce, jest jeszcze dodatkowo zapakowany w kartonik, który przypadkiem wyrzuciłam, pozbywając się przy okazji składu! Niemniej jednak, najważniejszą część zostawiłam i to w naprawdę higienicznym i zadowalającym pod względem estetycznym opakowaniu. :) Aplikacja była bardzo łatwa, a tubka miękka, dzięki czemu możemy do końca zużyć krem. To moja ulubiona forma pakowania kosmetyków.


Konsystencja jest lekka i szybko się wchłania, jednak mam wrażenie, że zostawia lekko tłustawą warstwę, na którą bałabym się bezpośrednio nałożyć makijaż. Mi to jednak nie przeszkadzało, ponieważ stosuję krem pod oczy jedynie na noc - głównie ze względu na jego... O nie, to jeszcze nie etap oceniania walorów pielęgnacyjnych! :)

Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Isononanoate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Zea Mays Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Glucoside, Phenoxyethanol, Magnesium Aluminum Silicate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Sodium Cetearyl Sulfate, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium Edta, Ubiquinone, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Pentolactone, Glyceryl Stearate, Sodium Benzoate, Fructose, Glycine, Inositol, Lactic Acid, Niacinamide, Urea, Glyceryl Oleate, Palmitoyl Tripeptide-5.


Teraz mogę to powiedzieć - ze względu na jego walory pielęgnacyjne. :) Otóż krem bardzo dobrze nawilża okolice oczu, przy czym jest bardzo delikatny i nie podrażnia oczu. Nie posiada żadnego zapachu i jest produktem wegańskim. Nie mogę się wypowiadać na temat niwelowania zmarszczek, ale na pewno bardzo ładnie wygładza delikatną skórę i być może zapobiega powstawaniu rzeczonych zmarszczek. 


Według mnie, to świetny produkt. Po raz kolejny nie zawiodłam się na marce podlegającej pod Rossmann i jestem pewna, że wrócę do tego kremu. :)

Pojemność: 15 ml
Cena: 7.50 zł


6 komentarzy:

  1. Nie zwróciłam nigdy uwagi na ten krem. Ciekawe jak się sprawdzi u mnie. Buziaki. Vivid.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak dobrze jak u mnie. :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził, bo moja skóra pod oczami wymaga mocnego nawilżenia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się genialny :) Ciekawi mnie bardzo. Zwłaszcza skoro jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...