Isana - rumiankowy żel pod prysznic

Wiele nasłuchałam się o świetności żeli pod prysznic marki Isana, ale nigdy nie było mi po drodze z wypróbowywaniem ich doskonałej jakości. W końcu jednak się skusiłam. Czy i moje serce - a raczej ciało - ujęły?


Żel zamknięty jest przyjemnej dla oczu przezroczystej buteleczce(?) ze sprawnym zamknięciem i odklejającymi się naklejkami. :D To ostatnie nie jest dla mnie sprawą pierwszorzędną, tak więc do opakowania nie mam żadnych zarzutów. Tym bardziej, że plastik jest przezroczysty, dzięki czemu moja chęć sprawdzania zużycia produktu pozostaje całkowicie zaspokojona. :)


Konsystencja jest bardzo galaretkowa, przez co żel staje się mało wydajny, ale przepięknie i delikatnie pachnie rumiankiem, a ja nie wymagam od żelu nic więcej.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sorbitol, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Parfum, Benzyl Alcohol, Citronellol, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Citric Acid.


Działanie jest wystarczające - żel delikatnie myje ciało, nie wysusza, tworzy subtelną piankę. Zapach nie pozostaje na ciele, a szkoda, bo nie miałabym nic przeciwko temu, by tak pachnieć. :)


Czy polecam ten produkt? Tak. Myślę, że od kosmetyków tego typu nie można wymagać zbyt wiele, a ten spełnia swoje podstawowe, jakże proste, funkcje.

Cena: 4 zł
Pojemność: 300 ml


Komentarze

  1. Żele z Isana znam,natomiast tego zapachu nie. Ale jak tak zachwalasz to bede musiała wyprobowac ten i tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne zapachy, na pewno się sprawdzi. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)