poniedziałek, 7 marca 2016

Tutti Frutti - gruszkowo-cukrowy peeling do ciała!

Czy jest tu ktoś, kto nie lubi peelingować swojego ciała? Myślę, że nieliczni będą, o ile się znajdą, ci, którzy powiedzą: tak! Ja uwielbiam. Lubię też pachnące kosmetyki z olejkami, co - myślę, że wystarczająco - tłumaczy mnie z wyboru tegoż kosmetyku. Miłośnicy gruszek - zapraszam!


Opakowanie jest utrzymane w wesołych, kolorowych odcieniach, jest naprawdę szczelne, sprzyja wydajności produktu (idea zużywania do ostatniej kropelki :)) i troszkę - ale tylko troszkę! - oszukańcze. Aby wyjaśnić ostatni komponent opisu - przezroczysty plastik okalający prawdziwe zielone opakowanie pogrubia troszkę nasz peeling, ale nie czepiam się, nie czepiam - w końcu i tak jestem zadowolona! :)

 
Peeling, jak to na gruszki przystało, jest zielony. Produkt jest olejkowy z zatopionymi w nim zielonymi - a jakże! - drobinkami. Zanim się rozchorowałam, czułam także jego słodki, ale ciężki do zdefiniowania, tutaj producent nie skupił się tylko na gruszkach, zapach. Jak wnioskuję z opakowania, był to zapach gruszkowo-żurawinowy. Muszę dodać, że to było połączenie raczej nie do podrobienia, bo po raz pierwszy spotkałam się z taką nutą zapachową. :)


Skład: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Sucrose, Sodium Chloride, PEG-40/45, Hydrogenated Castor Oil, Petrolatum, Caprylic/Capric Triglyceride, Silica, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Synthetic Wax, Caprylic/Capric Glycerides, Propylene Glycol, Aqua (Water), Pyrus Communis (Pear) Fruit Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Cera Alba (Beeswax), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, BHA, Parfum (Fragrance), CI 19140, CI 42090.


Jeśli chodzi o działanie, to mogę ocenić je jako poprawne. Skóra rzeczywiście była delikatnie wypeelingowana i gładka. Gruszkowo-żurawinowy zapach niestety nie utrzymywał się na skórze, a szkoda. Tłusta warstwa pozostawała jednak na wannie, a szkoda ;), ale tego oczywiście mogłam się spodziewać po olejkowej formule. Ot, zwykły owocowy, delikatny peeling do ciała. :)


Polecam Wam ten produkt, jeśli chcecie wypróbować coś nowego, ale uprzedzam - nie jest to szalenie zaskakujące działanie. :)

Pojemność: 300 g
Cena: 15 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...