wtorek, 19 kwietnia 2016

Astor - Perfect Stay Foundation z primerem

Mój podkład idealny powinien mieć bardzo jasny odcień, być lekki i matować skórę. Nie zależy mi na mocnym kryciu, zależy mi na naturalnym efekcie. I choć gama kolorystyczna drogeryjnych podkładów poszerzyła się, wciąż mnie ogranicza. Nieco ponad pół roku temu trafiłam na produkt marki Astor, który miał jasny odcień, niską cenę i miał zostawać na skórze cały dzień. Jak mu poszło? Cóż, ja też byłam ciekawa. :)


Podkład otrzymujemy w szklanej buteleczce z pompką, która perfekcyjnie dozuje produkt, nie zacinając się. Dodatkowym plusem jest możliwość kontrolowania zużycia produktu oraz to, że producent umożliwia nam odkręcenie zakrętki i wydobywanie resztek podkładu szpatułkami. Niestety, nigdzie na opakowaniu produktu nie mogę znaleźć jego składu. Nie jestem teraz pewna, czy była do niego dołączona ulotka, którą zgubiłam, czy składu po prostu nie ma.


Konsystencja podkładu jest gęsta, ale dobrze rozprowadza się na skórze. Odcień także jest dość jasny, za co wielkie brawa dla marki Astor, choć dla mnie mógłby być jeszcze odrobinkę jaśniejszy. :) Ogromny plus za wydajność - to opakowanie wystarczyło mi na około 9-10 miesięcy stosowania



Jedyne, co mogę powiedzieć, jeśli chodzi o primer w składzie, to to, że ja nie wyczuwałam jego obecności... A szkoda, ponieważ byłam ciekawa jego działania. Podkład miał średnie krycie w kierunku mocnego, ale zawsze musiałam go przypudrować, by prezentował się na twarzy nienagannie. Niestety, na mojej twarzy nienaganność trwała kilka godzin (średnio 4), być może za sprawą silnie nawilżających kremów, które stosuję na dzień, bo nocą forsuję skórę kwasami. ;)


Niemniej, podkład ładnie wtapiał się w skórę, co widać na zdjęciu wyżej. Na pewno wrócę jeszcze do niego, gdy moja pielęgnacja twarzy stanie się delikatniejsza, ponieważ był to jeden z nielicznych podkładów, który odpowiadał mi swoim odcieniem. :)

Może mogłybyście poradzić mi jakiś matujący produkt do twarzy w jasnym odcieniu? Chętnie przyjmę wszelkie propozycje. :)

Pojemność: 30 ml
Cena: 47 zł


2 komentarze:

  1. nie przepadam za astorem i miałam już podkłady od nich , prawie zawsze kończyło się szybkim spływem z twarzy , nie nadaje sie do mojej tłustej cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz super-matującą nowość, której recenzja będzie niedługo i być może Cię ucieszy. :))

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...