poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Najlepszy krem do stóp!

Wiedziałam, że w końcu przyjdzie ten dzień, kiedy napiszę o nim posta. Jak się pewnie domyślacie, będzie to wpis pochwalny, tak więc jeśli jest ktoś nie poznał jeszcze dobroci kremu Bambino - zapraszam!


Opakowanie nie jest takie typowe dla kremów Bambino, ponieważ używałam wersji lekkiej, czyli tej w plastikowym pojemniczku. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, oprócz tego, że jest mało higieniczny, ale nie zmienia to działania produktu, tak więc nie narzekam.


Konsystencja jest bardzo lekka, jak chmurka. Rozsmarowuje się bardzo przyjemnie. Niestety nie mogę wypowiadać się w kwestii wchłanialności kremu, ponieważ od razu po nałożeniu produktu nakładam na stopy skarpetki i ściągam je dopiero rano. :)


Skład: Aqua, Glycerin, Paraffinum Luquidum, Cetyl Alcohol, Cera Microcristallina, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Panthenol, Dimethicone, Polyglyceryl-2 Caprate, Myristic Acid, Arachidic Acid, Oleic Acid, Caprylyl Glycol, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Parfum.

Działanie jest naprawdę świetne! Po takiej codziennej kilkugodzinnej terapii moja skóra jest naprawdę gładka i nawilżona. To już moje drugie opakowanie i choć pierwsza wersja była bardziej treściwa (ta z metalowej puszeczki), to nie widzę różnicy w działaniu. Żaden krem nie doprowadził mojej skóry do takiego stanu, w jakim jest teraz, a jest w stanie doskonałym!


Bardzo, bardzo polecam Wam wypróbowanie Bambino właśnie w takiej kuracji skarpetkowo-nocnej. Uwierzcie, że efekty będą bardzo szybko zauważalne i razem ze mną będziecie cieszyć się gładką, delikatną skórą. :)

Cena: ok. 5 zł
Pojemność: 200 ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...