Słoik masła jagodowego, czyli jak sprawić przyjemność kobiecie!

Mniam i jeszcze raz mniam! I tak zbyt dużo już zdradziłam na wstępie, może więc szybciutko powiem, jak kosmetyk pojawił się w mojej łazienkowej kosmetyczce (tak, mam ich kilka :) i przechodzę do recenzowania! Otóż, moje drogie, jest to nic innego jak bardzo, bardzo udany prezent urodzinowy!


Opakowanie, w którym zakochała się moja mama, jest absolutnie cudowne. Czy któraś z Was nie miałaby ochoty nałożyć na ciało odrobinę jagodowego masełka wprost z prawdziwego słoika? Mnie ta przyjemność spotykała każdego wieczoru w ciągu około 2 miesięcy. :) Odrobinę przeszkadzały mi nie same gabaryty opakowania, a jego waga, ale nie śmiałabym się nie poświęcić!


Konsystencja jest bardzo gęsta, ale rozgrzewa się w dłoniach i bez problemu rozsmarowuje na ciele. A zapach... to same cudowności! Połączone nuty dojrzałej jagody i słodkości pozostaje w pomieszczeniach, w których przebywam, na ciele niestety niezbyt długo. Zapach musi być wyśmienity, moja siostra poprosiła, żebym przed wyrzuceniem pozwoliła jej jeszcze raz poczuć jak pachniał balsam!

Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cyclomethicone, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Aroma, Synthetic Beeswax, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, CI 16255, CI 42090, CI 14720.




Masełko przepięknie nawilża i wygładza skórę. Jestem przekonana, że na porę letnią będzie zbyt silne, ale używanie w okresie jesienno-zimowym będzie jak najbardziej wskazane. Sama złapałam się na tym, że gdy któregoś zimowego dnia nie nałożyłam tego produktu, skóra zaczęła mnie nieprzyjemnie szczypać.


Bardzo polecam Wam ten produkt. Jeśli nie lubicie mocnych słodkich zapachów, możecie czuć się odrobinę zawiedzione, ale jeśli jest wręcz przeciwnie, będziecie zadowolone! :)

Pojemność: 300g/r
Cena: prezent :)


Komentarze

  1. Ojj ! Musi cudnie pachnieć ! Mam nadzieję że uda mi się go znaleźć u mnie w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  2. już sobie wyobrażam, jakbym pachniała każdej nocy. Zazdro za prezent,u mnie zawsze forsa :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosmetyki, nie muszę dzięki temu robić zapasów. :D

      Usuń
  3. ich kosmetyki pięknie pachną ,ale nigdzie nie widziałam ich balsamów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podobno był kupiony w Superpharm. :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)