piątek, 29 kwietnia 2016

Sweet Secret - waniliowy krem do rąk i paznokci

Moja dłuższa nieobecność spowodowana jest niczym więcej jak lenistwem w zużywaniu kosmetyków. Poprawiłam się jednak! Dziś chciałabym przedstawić krem do rąk, który towarzyszył mi w większości w okresie mrozów, a teraz - być może zwiastując wiosnę! - dokładnie dziś został zużyty przeze mnie do prawie ostatniej kropelki. :)


Opakowanie kremu jest proste i funkcjonalne. Przede wszystkim, ogromny plus za zatyczkę zamykaną na klik! oraz za miękką tubkę. Po rozcięciu opakowania jak zawsze okazało się, że jest w nim jeszcze mnóstwo produktu, tak więc punkt z miękką tubką jest u mnie niemal obowiązkowy. Zamknięcie nie przeciekało, nie zacinało się i przez bardzo długi czas ułatwiało mi szybkie aplikowanie produktu!


Konsystencja jest bardzo lekka, krem z łatwością się rozprowadza i wchłania. Zapach - dość intensywny, słodki, waniliowy, ale z dodatkiem (być może czuć indyjskie daktyle?) czegoś jeszcze - utrzymuje się na dłoniach około pół godziny. Absolutnie nie uznaję tego punktu za minus produktu, ponieważ zapach po jakimś czasie może się nudzić. Niestety, to akurat mnie nie dotyczy - mnie się kosmetyki nigdy nie nudzą, żaden ich aspekt! :)


Skład: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cera Alba (Beeswax), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Tamaryndus Indica (Tamarind) Extract, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Glyceryl Stearate, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Inulin Lauryl Carbamate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ehylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), BHA.


Działanie kremu jest zadowalające. Dla mojej skóry, która nie ma problemów z przesuszaniem, był wystarczający nawet zimą. Nawilżenie dłoni był odczuwalne, skóra stawała się gładka i cudownie słodko pachniała. Często słyszę komplementy na temat moich dłoni, być może Farmona też przyłożyła do tego swoją rękę. :D


Mogę polecić ten krem ze szczerego serca. Jestem przekonana, że wypróbuję także inne wersje zapachowe - mam nadzieję, że nie tylko mi marka znana jest z cudownych zapachów!

Pojemność: 100 ml
Cena: 6 zł

4 komentarze:

  1. Wanilia to akurat nie mój zapach, ale widziałam, że ta marka ma wiele produktów o smakowitych zapachach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dlatego chyba wypróbuję je wszystkie! :D

      Usuń
  2. Skoro tak polecasz, to chyba będę musiała się w taki zaopatrzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie i koniecznie daj znać, jak Ci się sprawował! :*

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...