piątek, 13 maja 2016

AA - oczyszczający żel do mycia twarzy z algami

Po szalonym, egzaminowym tygodniu już niemal przedsesyjnym, wracam z recenzją. Dziś mała nowość w mojej kosmetyczce, bo żelu z ekstraktem z alg nie miałam jeszcze nigdy. Tytułowy bohater sięgnął już jednak dna, zatem ja mogę zabrać się za jego obgadywanie!


Popadam już chyba w monotonię albo dogadzam sobie jak mogę, bo niemal każdy kosmetyk, który recenzuję, jest w miękkiej tubce lub przezroczystym opakowaniu - albo jedno i drugie. :)
Dziś schemat się powtarza - żel do twarzy zamknięty jest w miękkiej tubce, z której bez problemy możemy wydobyć produkt. Etykietki nie odklejają się, a napisy są proste i czytelne. Mnie się to podoba!


Konsystencja jest bardzo gęsta, ale wbrew pozorom zmywa się z twarzy bez problemu. Produkt ma lekko niebieskawy odcień i świeżo pachnie, bardzo kosmetycznie. Przez cały okres użytkowania czułam przyjemność z korzystania z tego żelu. :)


Skład: Aqua, Lauramidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycerin, Betaine, Hydrolyzed Algae Extract, PEG-12 Dimethicone, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Niacinamide, Sodium Lactate, Faex Extract, Acrylates/10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aesculus Hippocastanum Extract, Citric Acid, Ammonium Glycyrrhizate, Fructose, Urea, Maltose, Sodium Chloride, Panthenol, Maris Aqua, Ascorbyl Palmitate, Propylene Glycol, Tocopherol, Zinc Gluconate, Caffeine, Biotin, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Pentylene Glycol, Sodium PCA, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Glucose, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Lecithin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Benzophenone-4, Synthetic-Flurophlogopite, Parfum, CI 77891, CI 42090.


  • Algi błękitne - pobudzają skórę do regeneracji, stymulują naturalne procesy fotoochrony przed czynnikami zewnętrznym oraz stabilizują witaminę C, wspomagając rozjaśnianie skóry.
  • Kompleks oczyszczająco-matujący - oczyszcza, reguluje wydzielanie sebum i powstawanie niedoskonałości skóry.
  • Hydro-Derm System 24h - dwupoziomowy kompleks nawilżający, zapewnia natychmiastowe nawilżenie oraz zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci.
Jeśli chodzi o punkt pierwszy, to raczej nie zauważyłam rozjaśnienia cery - a szkoda. Żel jednak bardzo ładnie i na długo matowi cerę, mimo wszystko nie zauważyłam regulacji powstawania niedoskonałości. Po użyciu skóra wyglądała ładnie - była gładka i matowa, ale użycie kremu zaraz po myciu było konieczne.


Ja jestem przekonana, że wrócę do tego żelu do twarzy. Algi zadowoliły całkowicie moje kosmetyczne potrzeby. Mało tego - odczuwałam przyjemność, kiedy używałam takich algowych cudowności. Polecam! :)

Pojemność: 150 ml
Cena: 13-14 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...