piątek, 27 maja 2016

Gotowa na lato - buty!

Nigdy nie noszę całkowicie płaskiego obuwia. Jestem przyzwyczajona, że chodzę na jakimkolwiek obcasie i kiedy ubieram to płaskie, bardzo bolą mnie stopy. Nigdy nie dobrałam sobie wygodnego obuwia na lato... Aż do teraz. Nie miałam jeszcze okazji testowania wszystkich par w ekstremalnych warunkach, ale w codziennych już jak najbardziej. :)


Pierwsza para, której używam aktualnie najczęściej ze względu na bardzo niezdefiniowaną pogodę, pochodzi z H&M. Kosztowała mnie 129,90 zł i jest w przeuroczym, cukierkowo różowym kolorze. Są cudowne, biegam w nich od kilku dni i gwarantuję Wam, że są bardzo wygodne. :)



Kolejna para pochodzi ze sklepu CCC i miałam przyjemność nosić ją tylko raz, ale co nieco mogę już o nich powiedzieć. Przede wszystkim, buty są bardzo stabilne (biegałam w nich!) i bardzo dobrze trzymają się na stopie. Mój problem z otwartymi butami jest taki, że wyjeżdżają mi z nich stopy, ale przy tych butach nic takiego się nie dzieje. Dodatkowo buty mają mięciutką, oddychającą wkładkę i dość gruby pasek, który dokładnie utrzymuje kostkę w jednym miejscu. Buty kosztowały 159.90 zł.
Jeśli mowa o marce Lasocki, to jest to już moja 3 para z tej firmy, ale każda z nich - buty jesienne, zimowe i letnie - sprawdza się wyśmienicie! To jedyna marka, której buty nie obtarły mnie ani razu, a przy okazji są bardzo wytrzymałe, wygodne i tanie, jak na ich jakość.




Ostatnia para - i jeszcze nie noszona - jest z F&F. Piękne karmelowe sandałki w cenie 62 zł, które fasonem bardzo przypominają buty nr 1, ale są mniej zabudowane. W trakcie przymierzania były wygodne i mam nadzieję, że w trakcie noszenia także takie będą. :)




Za każdym razem, kiedy kupowałam zabudowane sandałki, szłam na zakupy z zamiarem kupienia koronkowych balerinek, ale cóż... Mojej kobiecej duszy chyba nikt nie poskromi!

Mam dziwne wrażenie, że to nie była ostatnia para letnich butów na obcasie w tym sezonie... :D

6 komentarzy:

  1. Piękne buciki :) Oby się dobrze nosiły!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie, też muszę kupić buty na lato, bo wciąż chodzę w trampkach. a te ostatnie buty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Twoje zakupy były tak bardzo udane jak moje :))

      Usuń
  3. Czy te koturny z H&M mają skórzaną wkładkę?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...