niedziela, 15 maja 2016

Mixa - płyn micelarny przeciw przesuszaniu

Dziś Mixa u mnie debiutuje. Dotąd nigdy nie miałam styczności z żadnym produktem tej marki, ale zawsze miałam w planach, by coś wypróbować. Trafiło na płyn micelarny. I jak? - zapytacie. Cóż, sprawdźmy. :)


Lubię takie proste, praktyczne opakowania - jak to, które serwuje nam Mixa. Marka, za którą, jak wyczytałam, stoi L'Oreal. Na stronie internetowej francuskiej marki możemy zrobić test odnośnie tego, czy nasza skóra wrażliwą jest czy nie. Podobny test w mniejszej wersji znajdziemy też na odwrocie butelki naszego płynu micelarnego.


Jeśli chodzi o mnie, byłam bardzo zadowolona z opakowania. Ostatnio mam pecha, jeśli chodzi o przeciekające produkty pielęgnacyjne. Mixa jednak zadbała o klientów i mogę Wam obiecać, że nawet gdyby buteleczka leżała przez cały czas na boku - jak moja ;) - nic się z niej nie wydobędzie.
Oprócz tego, płyn pięknie, delikatnie pachnie. Przyznam, że trochę mnie to zdziwiło, nie spodziewałam się, że produkty do skóry wrażliwej będą perfumowane. Nie narzekam, mój nos był zadowolony. :)


Skład: Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Citric Acid, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Panthenol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum/Fragrance.


Jeśli chodzi o działanie przeciw przesuszeniu, to myślę, że to prawda - przynajmniej w moim przypadku. Istotnie, płyn jest na tyle skuteczny, że zmycie makijażu oczu zajmowało mi dosłownie chwilkę - nie musiałam też bardzo przecierać skóry powiek. Pewnego razu jednak do oka dostało się trochę produktu i choć nie mam specjalnie wrażliwych oczu, to bardzo mnie szczypały. Stąd też nie jestem pewna, czy posiadaczki bardzo wrażliwych oczu będą zadowolone - choć wiadomo, że żadna z nas nie wlewa sobie celowo płynu micelarnego do oczu. :D

Dla mnie nie był wystarczający, stosowałam lepsze płyny micelarne za niższą cenę. :)

Pojemność: 400 ml
Cena: 23 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...