Wellness&Beauty - krem pod prysznic i do kąpieli

Lubię prezenty w postaci kosmetyków, nawet bardzo. Dostaję wtedy całe mnóstwo produktów, których nigdy sama bym sobie nie kupiła. Bohater dzisiejszego posta jest właśnie przykładem na to, że to co otrzymane często jest...? Po odpowiedź zapraszam w dalszej części wpisu. :)


Opakowanie jest bardzo subtelne, kolorystyka jest nienachalna, nie ma też nadmiaru treści. Buteleczka jest przezroczysta, plastik na tyle miękki, że możemy swobodnie wydobywać produkt na zewnątrz. Mam niestety małe zastrzeżenie co do zakrętki, ponieważ przecieka. Być może trafiłam na taki pechowy model (co sprawdzę, bo mam jeszcze 2 produkty z tej serii), szkoda byłoby rezygnować z takiego produktu ze względu na zakrętkę. :)


Konsystencja jest bardzo gęsta, treściwa. Po nałożeniu na ciało lekko się pieni i tak cudownie pachnie! Miałam wersję z ekstraktem z wanilii i olejem sezamowym i przyznaję, że oszalałam na jej punkcie. :) Żel niestety był lekko niewydajny, ale wiem, że dla niektórych to nie jest przeszkoda w zachwycaniu się cudownymi aromatycznymi kąpielami.


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Isopropyl Alcohol, Alcohol, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Vanilla Planifollia Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Fruit Extract, Sesamum Indicum Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Cocoyl Glutamate, Benzophenone-4, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzotriazolyl, Dodecyl p-Cresol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter, Urea, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Coumarin, Benzyl Salicylate, Linalool, Citric Acid, Sodium Lactate, Lactic Acid, Sodium Sulfate, CI 47005, CI 16035.


Niestety, skład jest potwornie długi. Mimo wszystko, działanie jest odpowiednie - produkt myje ciało i zostawia je pachnące. Nie oceniam jego właściwości nawilżających, ponieważ od tego mam przeróżne balsamy do ciała. A ten kawaler sprawdza się jak najbardziej dobrze. ;)


Dla podsumowania ... wspaniałe. Jeśli ktoś nie wyłapał małego odesłania, zapraszam do początku posta. :D Ja jestem zadowolona z tego produktu - zawiodłam się tylko na zakrętce. Ale cóż mogę powiedzieć - dalsze testy przede mną. :)

Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 9 zł


Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze chyba nic z tej marki, choć często kupuję w Rossmannie. Zwykle jednak kupuję kosmetyki Alterra albo BD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie - to też był mój debiut, ale nie żałuję. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)