wtorek, 14 czerwca 2016

Yves Rocher - płyn do demakijażu z bławatkiem

Mam już swojego ulubieńca do demakijażu, ale wciąż testuję. Podczas wizyty w Yves Rocher, ekspedientka poleciła ma delikatny płyn do demakijażu wrażliwych oczu z wyciągiem z bławatka BIO - zapewniała mnie, że jest bardzo delikatny dla oczu i skutecznie zmywa makijaż. Czy mogę potwierdzić jej słowa? Spójrzmy.


Już na wstępie oddaję ogromny plus za opakowanie - pod względem wizualnym, bo zakręcanie zakrętki to nie to, co chciałam robić, trzymając w dłoni wacik nasączony produktem. Mimo wszystko, nie przytłacza nas nadmiar informacji o produkcie, kolorystyka jest bardzo przyjemna dla oka - super!


Skład: Aqua, Methyl-Propanediol, Centaurea Cyanus Flower Water, Poloxamer 184, Polyglyceryl-4 Caprate, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Oleth-20, Oleth-10, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide.

Producent zapewnia nas tylko, że płyn jest przeznaczony do wrażliwych oczu i że formuła testowana jest pod kontrolą okulistyczną. Ja jednak muszę się troszkę przyczepić, ponieważ moje oczy po użyciu tego płynu były podrażnione, czerwone i odczuwałam pieczenie. Wydawało mi się, że nie mam wrażliwych oczu, tak więc albo stały się wrażliwsze, albo produkt zwyczajnie nie jest delikatny.
Jedno jest jednak pewne - pachnie bardzo delikatnie i rzeczywiście skutecznie zmywa makijaż oczu. :)


Ja na pewno nie wrócę już do tego produktu i troszkę zraziłam się do produktów do demakijażu marki Yves Rocher. A może to tylko moje odczucia? Może któraś z Was miała go i jest zadowolona? :)

Pojemność: 125 ml
Cena: 12.90 zł


3 komentarze:

  1. uwielbiam go !mam bardzo wrażliwe oczy a nic się nie działo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że u mnie się nie sprawdził...

      Usuń
  2. Jedna z lepszych serii, które pojawiły się na rynku, aż dziwne, że Ciebie tak podrażnił.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...